Наберите 10 лайков, чтобы вывести материал на главную страницу

Тала Гончарова, шеф-редактор Starlife , 5 декабря 2016 в 19:45

Топові туристичні блогери з Китаю пообіцяли запросити до України 12 мільйонів китайських туристів!

2 грудня у Києві відбулась цікава конференція «Туристичний бренд Україна. Перспективи та розвиток відносин між Китаєм та Україною в 2017 році» - у рамках організованого туристичною компанією Beinside та партнерами прес-туру для 13 представників відомих медіа КНР. Тур відбувся за ініціативи туристичної компанії «Лотур» з китайської сторони. Журналісти та блогери були відібрані в рамка конкурсу «Зодіак», який щорічно організовує компанія «Лотур «для промоції нових туристичних напрямів». У багатьох з них - понад 100 тис. підписників, які вже побачили фото та відео про Україну :)

На конференції виступили:

Організатор заходу:

Вячеслав Голуб, засновник компанії Beinside, спрямованої на просування України, котрий розповів про промоцію України серед іноземних подорожуючих, перспективи розвитку роботи з Китаєм, про необхідність створювати якісний піар Україні як туристичній державі. Вячеслав показав цікаве промо-відео, зняте його компанією. 

Гості заходу:

Xia Chao (Ся Чхао)– представник компанії «Лотур», який розповів про свої враження від перебування в Україні, піар цього напряму в офіційних виданнях та на особистих медіа-майданчиках блогерів – учасників цього прес-туру. Він особливо відзначив Святу Софію, яка вразила його своїми фресками, та згадав ресторан "Канапа" на Подолі, де Ся скуштував смаколики української кухні. 

Yu Peng (Юй Пхенг)– відомий китайський блогер, для якого Україна – вже 25-та країна, що дуже знаково, адже саме в 2016 році ми святкуємо річницю Незалежності.

Партнери заходу:

Компанія «Міжнародні Авіалінії України». Менеджер з продажів в Китаї Тянь Шуан розповів про роботу з китайським ринком, представництво МАУ в Пекіні та великі можливості для прильоту китайських туристів до України.

Міжнародний Аеропорт Бориспіль. В.о. генерального директора «Бориспіль» Евгеній Дихне розповів про збільшення потоку з Китаю, збільшенням нетранзитних пасажирів (адже найчастіше "Бориспіль" стає хабом для китаців, що прямують до Європи), спрощення режиму видачі віз та їх оформлення просто в аеропорту Бориспіль.

Готель Fairmont Grand Hotel Kyiv. Комерційний директор готелю Проценко Олеся розповіла про роботу готелю та сприяння залученню китайських гостей, про створення спеціальних пропозицій, в тому числі розроблення азійського меню для гостей з КНР.  А їх може бути - не більше, не менше - 12 млн. Саме стільки людей з Китаю регулярно подорожують світом!

Партнерами заходу також були готель «Holiday Inn» та «Сім’я ресторанів Діми Борисова»

Поспілкувавшись з китайськими блогерами, я зрозуміла, що ми дуже мало знаємо про сучасний Китай. Вони яскраві, розкуті, цікаві, неабиякі мандрівники! :)

У першому ряду, з лівого боку: Вячеслав Голуб, засновник компанії BeInside, Євген Дихне, в.о. керівника міжнародного аеропорту «Бориспіль», Тетяна Ярош, прес-секретар аеропорту «Бориспіль»

У  першому ряду, з лівого боку: Вячеслав Голуб, засновник компанії BeInside, Євген Дихне, в.о. керівника міжнародного аеропорту «Бориспіль», Тетяна Ярош, прес-секретар аеропорту «Бориспіль»

Китайські блогери - яскраві та стильні

Китайські блогери - яскраві та стильні
Путешествия, туризм, Путешествия с Талой Гончаровой

Комментарии

Загрузка...
Интер - программа на неделю